zondag 11 oktober 2009


Vijf maanden geleden boekte ik de trip , vandaag vertrek ik. Tegen ongeveer elke wildvreemde vertelde ik over mijn reis, zelfs tegen de bakker. Vanavond ga ik ter lucht naar Afrika, het avontuur tegemoet. Ik verruil de 50 urige werkweek voor een nomaden bestaan van 4 maanden. Door woestijnen, savannes, jungle en bergen en dalen, rivieren, watervallen zal ik reizen. De verschillende culturen, van de arabische wereld tot de chaka zulu wereld, zal ik allemaal tot me nemen.
Zodra ik de kans krijg een internetcafe in te duiken, zal ik wat van me laten horen.
Xxxxx

1 opmerking:

  1. wooow ik ben zowaar de eerste! hoe is je vlucht gegaan? hier is t nu 10 graden buiten en bijna echt winter! is het daar nu zomer? heeeel veel plezier en kijk wel een beetje uit graag : )

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen